3 Nisan 2014 Perşembe

Kaptan Amerika: Winter Soldier : Yahu yeter bu kadar haberimiyaptığınız, cılkını çıkardınız yaw!


Kurgusal Medya haber ajansı, çok özel bir röportaj için Winter Soldier filmi yakın zamanda gösterime girecek olan Kaptan Amerika'ya ulaştı. Başka hiçbir kanalda bulamayacağınız bu çok özel haberi Kurgusal Medya ailesi (yani sadece ben) olarak sizlere sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Çünkü bu haber çok özel!

Evet, Kaptan, nasılsınız? 

İyiyim, sagol. Sen?

Şey, aslında ben biraz heyecanlıyım. Bu benim ilk röportajım.

Hadi ya?

Evet.



Edebiyat dersleri için falan da mı uyduruktan röportajlar yapmadın kimseyle?

Yok, bizim hocalar pek uğraşmazlardı öyle. Biz sırf test çözüyorduk.

Yaa? Sıkıcı bir okul olmalı.

Sıkıcı bir okul hayatım vardı desek daha doğru olur.

Hımm, demek sen de arka sıralarda oturan silik tiplerdendin?

Hayır, aslında ben en önde oturan gözlüklü ve telli, pek arkadaşı olmayan kitap kurtlarındandım.

Offf.

Yaa.

Peki büyüyünce hep blog yazarı mı olmak istemiştin?

Hayır, ben küçükken bloglar yoktu. Aslında ben hep bir kitap basmak istemiştim. Hatta küçükken... Şey, emin değilim ama galiba yanlış yapıyoruz.  Tam tersini yapmamız gerekmiyor muydu?

Ah, evet haklısın.

*Kalkıp yer değiştirirler*

Evet, ee, küçükken hep bir Amerikan kahramanı mı olmak istemiştin?

Tabi ki! Kim küçükken bir kahraman olmayı düşmemiştir ki?

Doğru tabi. Hayallerinizi gerçekleştirmeyi nasıl başardınız?

Çok çalışarak elbette. Asla pes etmedim. Hiçbir şeyin beni yıldırmasına izin vermedim. Ve ben hayallerimi gerçekleştirmedim Ben, hedeflerimi gerçekleştirdim. Hayat asla istediğiniz şeyi size gümüş tepside sunmaz. Ayağa kalkmalı, mücadele etmeli, önünüze ne çıkarsa onu devirmeli ve onu siz almalısınız. Çünkü siz bunu başarabilirsiniz! Size sunulan imkanlar fırsatlar ya da şans değil, yalnızca siz, siz bunu yapabilirsiniz. O yüzden şimdi ayağa kalkın ve düşlemeyi bırakıp gerçekleştirmeye başlayın!

Hüloooooğ! ... Şey, pardon... Bunu nasıl yapıyorsunuz? Yani böyle konuşmalar yaparken arka planda insanı gaza getiren, hafiften başlayıp yükselen inanılmaz bir motivasyon müziği çalmayı? İnsanı cidden coşturuyor valla.

He, müziği mi diyorsun? Stark. Yeni bir icat koydu da kostümüme. Bu tonlamayla alışveriş listesi okusam bu müzik çaliyor. Bizim bakkal amcayı bir görsen...

Stark demişken. Avengers'ın diğer üyeleriyle aran nasıl?

Eh, hepsi iyi çocuklar. Stark bazen kendini beğenmiş bir uyuz oluyor. Liderlik kompleksi var. Hulk desen, adamla ne oturup bir maç izleyebiliyorsun, ne bir ps oynayabiliyorsun, ne de oturup siyaset konuşabiliyorsun Hemen Hulk ezer, Hulk ezer. Thor ilkel barbarın teki. Evde bardak bırakmıyor öküz. Kara Dul'a gelince. Eheh, ne sen sor ne ben söyleyeyim.

... Hawkeye?

He bir de o var değil mi? Hawkeye da eh işte, iyi çocuk.

Peki yeni filmin geliyor. Heyecanlı mısın?

Yeni filmim hakkında konuşmak istemiyorum.

Neden?

Yahu bütün diğer alakalı alakasız sitelerde bloglarda o kadar çok yazıldı çizildi ki, artık ben bile tiksindim şu filmden. Yok Winter Soldier şöyleymiş, yok böyleymiş. Setten biri burnunu karıştırsa haberi yapılıyor. Ulan alt tarafı bir film çektik işte. Vizyona girecek, paşa paşa izleyeceksiniz. Amma büyüttüler ha.

Ama sizi seviyorlar. Ondan  bu kadar merak ediyorlar...

Ya bırak... Kendimi herkesin ağzında çiğnenmiş iğrenç bir sakız gibi hissediyorum. Sen hele film vizyona girdikten sonra gör. Ahanda şuraya yazıyorum. Herkes bunu konuşacak. Her yerde filmin incelemesini okuyacaksınız. Her yerde...

Kurgusal Medya'da değil. Tamam, söz ben filmin incelemesini yapmayacağım. 

Eyvallah.

Peki boş zamanlarda ne yapmaktan hoşlanırsın?

PlayStation oynarım.

PS4?

Hayır, 7. Stark'la arkadaşız, ne sandın?

Hadi ya. Böyle bir arkadaşım olsun isterdim. Benim arkadaşlarım 7yi icat etmek bir yana, daha 3ü bile oynamayanlar var.

Senin arkadaşların mı var !?!

...

Şaka yaptım şaka. Takılıyorum sadece. Ama benimkiler gibi arkadaşın olacağına hiç olmamasını tercih edersin, emin ol. Hayır geçenlerde mesela Avengers takımı olarak bir grup etkinliği yapalım kaynaşalım dedik. İşte Stark, Thor, Hulk, Kara Dul ve ben...

... Hawkeye?

He bir de o var değil mi, doğru. Neyse işte, plaja gittik. Denize girdik, karpuz yedik, Stark kızları kesti, kızlar Thor'u kesti, sonra herkes Kara Dul'u kesti falan. Sonra frizbi oynadık, e ben kazandım doğal olarak ve Hulk işte kaybedince yine Hulk'lığını yaptı. Rezaletti! Hawkeye'ın kumdan kalesini yıktı falan... Çok rezildi.

Hımm. Anlıyorum. Peki röportajımızı bitirmeden önce okuyucularımıza söylemek istediğin başka bir şey var mı?

Evet. Çizgi roman okuyun! Çizgi romanlar süperdir.

Evet, bence de öyle...

Bir de bu kızın blogunu takip edin...

Ah, teşekkür ederim...

Yazık pek arkadaşı da yokmuş zaten...

Arkadaşım var benim! O dediğin orta okul ve lisedeydi.

...bari takipçileri olsun.

Mehtap var, Reha var, Betül var...

Hem güzel şeyler de yazıyor. Arada.

Sonra Osman var...

Yorum falan da yapın...

Üniversitede öğrenci topluluğu kurdum ben. Bissürü bissürü arkadaşım vardı.

Hıhı evet... Neyse, ben, yani Kaptan Amerika ile yapılan bu röportajın sonuna geldik. Sağlıcakla kalın.

Kaptan Amerika'yla bir sonraki röportajımızı buradan okuyabilirsiniz.