Earth 2 Okuma Listesi

Earth 2 Okuma Listesi

DC’nin Earth 2 serisine başlamak isteyip nereden başlayacağını bilemeyenler için muhteşem bir okuma listesi buldum. En çok saygı duyduğum bloglardan birinde yayınlanan bu rehber, güvenli adımlarla ve minimum kafa karışıklığıyla sizi Earth 2’nin dünyasına götürecektir.

Açıkçası benim şu anki misyonum Uncanny X-Men’i en son sayısına kadar okuyup bitirmek (şu an #232’deyim, aynı tarihlerde yayınlanan X-Factor’le de paralel götürüyorum ve muhteşem gidiyor). Hatta şahsen sıkı bir Marvel taraftarıyım. Benden bir yaş küçük kardeşim sıkı bir DC’ci ve dört buçuk yaşındaki en küçük kardeşimizi ayartmak için kıyasıya mücadele içerisindeyiz (küçük serseri Batman’in cazibesine kapılmış durumda, onu suçlayamam). Ama damarlarımda akan Marvel kanına rağmen arada bir canım farklı tatlar çekiyor açıkçası ve bir süredir DC’nin bir yerinden girsem diye fırsat kolluyordum. Bu okuma listesi bu anlamda benim için çok faydalı olacak.

Batman/Superman’in ilk dört bölümünü okudum bile ve tadı damağımda kaldı. Çizimler çok kaliteli ve kurgu bayağı iyi. Hatta Earth 2 yerine buna mı devam etsem acaba diye düşünmedim de değil yani. Buna rağmen seriye ne kadar devam edebileceğimden emin değilim, çünkü Uncanny X-Men’ime geri dönmem lazım.


Neyse, ben daha fazla konuşmadan sizleri Earth 2 Okuma Listesi’yle başbaşa bırakayım.

Yorumlar