Stark'lar Kelebek'te


Starkların gelip bizim otelde kalacaklarını duyduğumda çok eğlenmiştim.

Otele gelmesi beklenenler raporu elime geçtiğinde, Stark soyadlı birilerinin o gün geleceğini gördüm. İki hafta kalacaklardı. Benim gibi bir Game of Thrones hayranı olan kardeşime mesaj atıp bunu söylediğimde verdiği cevap çok doğaldı: "Oha, kesin ölecekler!"

Ciddi ciddi Stark soyadına sahip insanlar vardı. Böyle soyadım olacak, kızımın adını Arya, oğlumun adını Rob falan koyardım herhalde. Starklar gece gelmişler, benim mesaim bittikten sonra, o yüzden gelişlerini göremedim. Daha sonra da tanışma imkanım olmadı. Fakat can güvenlikleri hakkında endişelenmek için sebeplerim vardı, çünkü o hafta otelde bir düğün olacaktı!

Yaklaşık 16 yıldır tatil için bizim otele gelen bir kızcağız düğününü bizimle birlikte yapacaktı. Ben Kelebek'te yeniyim, ama kızın 8-9 yaşını hatırlayan personel var otelde ve düğüne onlar da katıldı, çok duygulandılar. Kızı kırmızı halıda yürütüp elini damadın eline koyan adamın öz değil üvey babası olduğunu daha sonradan öğrendim. Dövmeli, küpeli, Sons of Anarchy'den fırlamış gibi görünen adam neredeyse ağlıyordu üvey kızını verirken.

Düğünde nikah memurunun çevirmenliğini ben yaptım. Dolayısıyla pratikte o ikisini ben karı koca ilan etmiş oldum. Etrafında dağ manzaraları, muhteşem bir bahçe düğünüyle evlenen bu kızcağızla sonradan çok yakın arkadaş olduk ve hâlâ görüşüyoruz. Düğünün sorunsuz, sıkıntısı geçmesi için ben gelinden daha çok stres yapmıştım, ama neyse ki hiçbir terslik çıkmadı, herkes çok eğlendi ve bir damla kan bile akıtılmadı.

Starklara gelince... Onlarla ertesi gün çıkış yaparlarken tanıştım. Orta yaşlı bir karı koca, kızıl saçlı ergen kızları ve siyah saçlı, uzun boylu, Sibirya kurdu cinsi köpeği olan oğulları... Diğer otel misafirlerine de açık olmasına rağmen izlemeye bile gelmemişlerdi düğünü. Eh, mantıklı yani, muhtemelen başlarına gelebileceklerden korktular. Öyle bir soyadına sahip olsam ben de paranoyak olur, evlenmeyi falan düşünmezdim bile. Neyse, bu dört kişilik tatlı Stark ailesi burunları bile kanamadan otelden ayrıldılar, giderken de önümüzdeki sene yeniden geleceklerini söylediler...


Yorumlar