Mavi Kelebeğin Gelişi

Başlarken inanılmaz güncel tutmaya kararlı olduğum bloguma epey uzun zamandır (tam olarak 35 gün) yazı yazmamış olmak beni çok rahatsız ediyor. Yahu bu kıza n’oldu günlerdir sesi soluğu çıkmıyor diye merak eden var mıdır bilmem ama, ben daha çok kendime hesap verme maksadıyla kısa bir açıklama yapmak istedim.

Evet, başıma korkunç şeyler geldi. Bilgisayarımın bozulmasından, on parmağımın onunun birden kırılmasından, hatta öteki tarafta WiFi olmamasından bile kötü bir şey: İş sahibi oldum!

Tamam, fazla dramatikleştiğimin farkındayım. Alt tarafı özgürlüğümü kaybetmişim, dünyanın sonu değil ya? Hem işimi sevdim sanırım. Yani eğlenceli, çalışma ortamım güzel, iş arkadaşlarım (çoğu) iyi, yaptığım işin bir anlamı olduğunu görebiliyorum. Evet, eve geldiğimde blog yazısı yazacak kafayı toparlayamayacak kadar yorulmuş oluyorum, araştırma yapamıyorum. Ama hem çalışıp hem yazan milyonlarca blog yazarı gibi ben de kısa sürede bir düzene oturtup yeniden yazmaya başlarım diye düşünüyorum (Daha doğrusu artık TripAdvisor cevaplarından farklı şeyler yazmaya başlarım diye umut ediyorum).

Bir de ilham sıkıntısı yaşıyorum son günlerde. Her yazarın bir dönem başına gelmiştir herhalde…

En kısa zamanda eğlenceli ve güncel bir şeyler yazmış olarak geri döneceğim.


Sevgiler

Yorumlar